
Známá "razdvatrojka" nebo také "dvanáctsetroska" je
zdila ve dvou provedeních a to buď jako technický automobil TA-2 na olejové havárie, ty většinou byli v zadní části bez oken (viz dolní foto) nebo jako dopravní automobil pro 12 hasičů (na horním obrázku).Sloužila snad u každého tehdejšího požárního útvaru a u některých HZS slouží dodnes.Ve vybavení jsou žebříky, dýchací přístroje, RHP...
|
Motor |
čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný vpředu podél |
|
Zdvihový objem |
1221 ccm |
|
Výkon |
34,6 kW (47 k) při 4500 ot/min 37,5 kW (51 k) při 4500 ot/min (od roku 1969) |
|
Maximální točivý moment |
85,3 Nm při 3000 ot/min 88,2 Nm při 3000 ot/min (od roku 1969) |
|
Převodové ústrojí |
převodovka v bloku s motorem, spojovací hřídel volně pod vozem |
|
Podvozek |
bezrámová konstrukce |
|
Celkové rozměry |
4520 x 1800 x 1900 mm |
|
Hmotnost |
pohotovostní 1120 až 1340 kg celková 1960 až 2220 |
|
Max. rychlost |
95 km/h |
|
Spotřeba |
11 litrů na 100 km |
|
Karoserie |
celokovová, s amonosná, s rámovým roštem |
